woensdag 10 maart 2010

Overzicht week 9

Ik weeg nu 88,0 kg (gewogen op vrijdag ochtend)
Eigenlijk ging het deze week best wel weer goed. Ik heb niet super veel gegeten en gesnoept. Helaas helpt het niet als je twee keer uit eten gaat midden in de week. Dan kun je alle dagen ervoor erg je best doen maar die laatste twee avonden tellen erg zwaar mee.

Ik heb een keer hardgelopen
- Woensdag ochtend: 5x 2 min hardgelopen 1 min wandelen tussendoor.
Ik ben na meer dan een week me ziek en zwak voelen kon ik woensdag toch weer hardlopen. Wel nog even rustig aan gedaan. Nog een paar dagen en dan gaat de start2run eindelijk beginnen, ik kan niet wachten.

Andere activiteiten
- Drie van de vier keer met de fiets naar het werk gegaan. Erg fijn dat ik toch weer regelmatig met de fiets naar mijn werk kan. Het is een half uur en een half uur terug. Ik voel me een stuk fitter als ik dit lekker elke dag kan volhouden.
- Een uur in het zwembad gekanood.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten