woensdag 24 maart 2010

Schoenen en schenen

Zoals mij vorige week is geadviseerd, ben ik met mijn schoenen terug gegaan naar de winkel. De verkoper vond ze niet te groot maar misschien wel iets te wijd. Hij adviseerde om eerst een aantal keer te lopen met een zooltje in mijn voorschoen. Dit zooltje neemt wat ruimte in zodat mijn voet wat beter in de schoen past. Als dit de problemen niet zou verhelpen kon ik weer terug komen.

Dus heb ik nu een zooltje in mijn voorschoen, het is wel een beetje wennen je moet je schoen weer een beetje inlopen. Maar er zit zeker verbetering in, ik heb nu al weer drie keer hardgelopen en de problemen met mijn scheen lijken minder te worden. Ik ben er nog niet helemaal van af maar er is zeker een verbetering terwijl ik toch ook weer mijn trainingsschema opbouw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten