vrijdag 19 februari 2010

Overzicht week 7

Een overzicht van week 7.

Ik weeg nu 86,4 kg
Net als vorige week erg op mijn eten gelet en weer afgevallen. In de weekenden is het toch wel erg moeilijk om niet te snoepen. Dus ook deze week wat gezondigd maar de rest van de week netjes gebleven.

Ik heb twee keer hardgelopen
- Zondag ochtend: 10x 2 min hardgelopen met tussen door 1 min wandelen.
- Woensdag ochtend: 4, 6, 8 en 4 min hardgelopen met tussen door 2 min wandelen.
Ik heb mij deze week goed aan mijn trainingsschema kunnen houden. Het ging eigenlijk best lekker. Woensdag zelfs op het strand hardgelopen, dat was wel wat zwaarder maar erg lekker. Ik ben nu wat meer aan het wisselen met de ondergrond waarop ik hardloop. Ik hoop hierdoor minder snel last te krijgen van blessures.

Andere activiteiten
- Deze week weer niet echt vaak met de trap naar de 3e verdieping op het werk gegaan. Ik voel me nog steeds niet helemaal fit.
- Twee van de vier keer met de fiets naar het werk gegaan. Als het nu eindelijk afgelopen is met de sneeuw kan ik weer elke keer met de fiets naar het werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten