vrijdag 5 februari 2010

overzicht week 5

Een overzicht van week 5.

Ik weeg nu 87,8 kg
Net als vorige week erg op mijn eten gelet en behoorlijk afgevallen. De porties waren een stuk kleiner deze week, gewoon zo doorgaan dus.

Ik heb twee keer hardgelopen
- Zondag ochtend: 4, 6, 8 en 4 min hardgelopen tussendoor 2 min wandelen.
- Woensdag ochtned: 6x 2 min hardgelopen met tussen door 1 min wandelen.
Geen last meer van mijn knie maar wel voelde ik beide keren mijn schenen een beetje. Daarom woensdag ook een beetje rustig aan gedaan. Waarschijnlijk moet ik nog wennen aan mijn nieuwe schoenen.

Andere activiteiten
- Regelmatig de trap naar de 3e verdieping op het werk genomen, dit mag weer wat meer komende week.
- Twee van de vier keer met de fiets naar het werk gegaan.
- Dinsdag avond 1 uur in het zwembad gekanood.

2 opmerkingen:

  1. Goed gedaan! Kan me alleen niet voorstellen dat je in een zwembad kan kanoen? Hoe doe je dat? IS dat zwembad dan zo groot of is er een kunstmatige stroom gemaakt waarin je dan vaart? Wist niet dat je binnen ook kan kanoen.
    Er ligt nu weer sneeuw! Kan ik alweer niet lopen, ben pas één keer geweest! En het steppen ging gisteren ook al niet lekker (veels te moeilijk!). Meestal doet ze een steproutine in tweeën uitleggen, maar omdat ik vorige week moest werken heb ik de eerste uitleg gemist. Vaak gaat het de tweede keer ook beter. Nou ja, volgende week nieuwe kans! Dan begint ze weer opnieuw.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zwembad is ongeveer 50 bij 20 meter en echt veel kanoën kan niet. Kanoën in het zwembad is vooral technieken oefenen. Eskimoteren (zelf boven komen als je bent om geslagen), hoge steun en lage steun (zorgen dat je niet omslaat).

    Erg jammer al die sneeuw, lijkt mij erg frustrerend om steeds maar niet te kunnen wandelen terwijl je daar zo'n zin in hebt. Hopelijk is het dit weekend een beetje sneeuw vrij.

    BeantwoordenVerwijderen