vrijdag 12 februari 2010

Overzicht week 6

Een overzicht van week 6.

Ik weeg nu 87,0 kg
Net als vorige week erg op mijn eten gelet en weer afgevallen. In het weekend wat gezondigd maar de rest van de week netjes gebleven.

Ik heb twee keer hardgelopen
- Zondag ochtend: 8x 2 min hardgelopen met tussen door 1 min wandelen.
- Woensdag ochtend: 2, 3, 4 en 7 min hardgelopen met tussen door 1 min wandelen.
Het ging al veel beter met mijn scheen. Ik verwacht nu eindelijk met mijn trainingsschema verder te kunnen. Hierover volgende week meer.

Andere activiteiten
- Deze week minder de trap naar de 3e verdieping op het werk genomen, ik ben erg moe de laatste paar dagen en het wat rustiger aan. Dit weekend lekker veel uitrusten en dan kan ik er volgende week weer helemaal tegen aan.
- Twee van de vier keer met de fiets naar het werk gegaan, er ligt weer te veel sneeuw.
- Dinsdag avond 1 uur in het zwembad gekanood.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten