zaterdag 30 januari 2010

Overzicht week 4

Even een overzicht van mijn afgelopen week.

Ik weeg nu 89,1 kg
Wel erg op mijn eten gelet maar toch niet afgevallen. Waarschijnlijk te veel en te zout avondeten gegeten.

Ik heb twee keer hardgelopen
- Zondag ochtend: 5, 6 en 8 min hardgelopen tussendoor 2 min wandelen.
- Donderdag avond: 16 min aan een stuk hardgelopen.
Ik ben nog een beetje voorzichtig met mijn knie, maar deze trainingen zijn goed gevallen.

Andere activiteiten
- Extra vaak de trap naar de 3e verdieping op het werk genomen.
- Drie van de vier keer met de fiets naar het werk gegaan.
- Dinsdag avond 1,5 uur in het zwembad gekanood.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb afgelopen week ook goed op mijn eten gelet, dinsdag gestept, twee keer een beginners sessie gedaan ( 3 min hard, 3 min wandel en dat 5x) samen met mijn dochter en gisteren heb ik 25 km gewandeld. Resultaat: nix afgevallen! Ik baal enorm maar zet toch door. Mijn gewicht vanmorgen: 77,7 kg
    Ik heb gister wel enorm gezondigd, een taartje bij de koffie, patat (heelweinig) bij het eten en een halve cake..... En drie boterhammen tijdens de wandeltocht maar ja energie heb je wel nodig tijdens het wandelen! Ik heb het een keer geprobeerd om niet te eten, nou dat is me niet goed bekomen. Ik werd duizelig en heel erg naar, slappe spieren enzo. Nee ik moet echt wat eten onderweg! Heb me net ingeschreven voor de 4daagse van Nijmegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ineke,

    Het is altijd enorm frustrerend om zo je best te doen en niet af te vallen. Maar als we doorzetten gaat het ons zeker lukken.

    Ik moet trouwens ook goed eten voor een training. Als ik een lang stuk ga fietsen of wandelen moet ik ook tussen door wat eten. Ik heb het ook al een aantal keer gehad dat ik helemaal duizelig werd omdat ik niet goed had gegeten, erg vervelend is dat.

    Succes met het trainen voor de 4daagse.

    BeantwoordenVerwijderen