zondag 24 januari 2010

Situatie schets II

Ongeveer twee jaar geleden was ik het echt zat. Ik woog bijna 100 kg en met mijn lengte van 166 cm is dat gewoon echt veel te zwaar. Op dat moment was ik net gestopt met het slikken van medicijnen die mijn gewicht niet positief beïnvloed hadden. Het perfecte begin om af te vallen. Nu twee jaar later weeg ik 89 kg en heb dus een grote stap in de goede richting gedaan. De eerste ander half jaar was erg lastig, ik zat nog niet zo goed in mijn vel en viel uiteindelijk maar 5 kg af. Nu weer een flink aantal maanden verder zit ik een stuk beter in mijn vel en ben ik weer een stap dichter bij mijn doel. In eerste instantie wil ik onder de 80 kg komen, maar het zou echt super zijn als het mij lukt om in de buurt van de 75 kg te komen.

Zoals ik eerder al heb geschreven is december echt een hele moeilijke maand om gewicht krijt te raken. Ik ben in die maand ongeveer 2 kg aangekomen, maar die zijn er nu gelukkig al weer af. Op het moment ben ik vol goede moed weer begonnen, ik let erg goed op mijn eten en probeer weer veel te sporten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten