zaterdag 30 januari 2010

shoppen

Zelf dacht ik dat het langzaam maar zeker weer iets makkelijker zou worden om leuke kleding te zoeken nu ik al aardig wat ben afgevallen. Maar niets is minder waar, het lijkt wel weer moeilijker te worden. Veel broeken hebben niet het goede model, shirts zijn veel te klein en bh's zijn gewoon niet te krijgen.
Vandaag heb ik een poging gedaan om een nieuwe bh te kopen. De laatste keer, al weer een aardige tijd terug, ben ik goed geslaagd bij een zaak voor dure lingerie in Gouda. Ik heb toen gelijk meerdere bh's van het zelfde model gekocht, dan kon ik weer een tijdje vooruit. Vandaag dus speciaal naar Gouda om weer nieuwe bh's te kopen, maar helaas het is niet gelukt. Nu blijkt dat ik alweer een grotere cup maat nodig heb, terwijl ik toch 12 kg ben afgevallen. En jullie begrijpen het al die maat hadden ze dus niet in die winkel. Uiteindelijk heb ik na veel zoeken maar een bh via internet gekocht. Wie weet zal het via deze weg wel lukken om een mooie passende bh te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten