zaterdag 3 april 2010

Overzicht week 13

Ik weeg nu 86.5 kg (gewogen op vrijdag ochtend)
Deze week veel moeite gehad met mijn normale eet schema. Een aantal bijzondere/grotere lunches gehad. Ook vond ik het erg moeilijk om niet 's avonds na het trainen nog veel te eten. En de eerste paaseitjes hebben hun intrede gedaan, daar kan ik dan echt niet afblijven.

Ik heb drie keer hardgelopen
- Zaterdag ochtend: 2x 6 min hardgelopen met 2 min wandelen tussendoor en 3x 4 min hardgelopen met 1 min wandelen tussendoor.
- Maandag avond 2x 2 min en 1x 3 min met steeds 1 min wandelen tussendoor.
- Woensdag Middag: 4x 6 min en 2x 4 min hardgelopen met twee minuten wandelen tussen door.
Ook de derde keer start to run ging goed. Het wordt nu wel echt wat zwaarder. De maandag avond was vooral om te kijken of mijn benen ook na een dag rust al redelijk hersteld zijn en dat viel mij niet tegen. De training op woensdag was zwaar maar vooral om het erg hard waaide en met tegen wind wordt de training echt een stuk zwaarder.

Andere activiteiten
- drie van de vier keer met de fiets naar het werk gegaan.
- Een half uur in het zwembad gekanood. Laatste keer van het seizoen
- Twee keer een uur buiten gekanood.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten